Agencja 10 Team rozpoczęła współpracę z firmą Robert Bosch Sp. z o.o. eventem dla kluczowych klientów marki Buderus. Głównym punktem imprezy realizowanej w hotelu Narvil była multimedialna prezentacja nowej odsłony brandu.
Agencji powierzono zadanie opracowania koncepcji kreatywnej wydarzenia z uwzględnieniem nowoczesnych rozwiązań technologicznych i nietuzinkowym scenariuszem.
Pomysł prezentacji nowej koncepcji marki Buderus oparto o przestrzenną konstrukcję multimedialną w kształcie prostopadłościanu, inspirowaną nowym logotypem klienta. Elementami dodatkowymi, multiplikującymi kształt logo, były ruchome ekrany LED po bokach sceny. Nowoczesna scenografia odwoływała się bezpośrednio do brandingu, tworząc spójną całość z bogatym programem artystycznym.
Atrakcją wieczoru były występy artystów znanych z programu „Mam Talent”, którzy stworzyli starannie wyreżyserowane, dwugodzinne show muzyczne z elementami tańca i akrobacji. Całość dopełniały wizualizacje multimedialne, wyświetlane na cube’ie i ekranie głównym oraz pokaz laserów i efektów pirotechnicznych, tworzących klimat wydarzenia.
Event w liczbach:
- liczba gości 260 osób,
- 17 ekranów LED,
- ponad 200 urządzeń oświetleniowych,
- 20 artystów na scenie.
Agencja została wyłoniona w wyniku przeprowadzonego przez klienta przetargu.
You might also like
Więcej z działu Agencje
OMI Media House zrealizowało event online dla marki Blum
Sukces, którego nikt by się nie spodziewał! Wydarzenie Blum w trasie zmieniło tryb i pojawiło się online. Za to legalne …
Świąteczne akcje promocyjne Gawra Warszawska dla sieci M1
Wyjątkowe czasy dla działalności galerii handlowych wymagają wyjątkowych działań. Agencja Gawra Warszawska na zlecenie sieci M1 zrealizowała dwie akcje promocyjne. Od …
Jak budować zaangażowanie uczestników wydarzeń online?
Kilka ostatnich miesięcy nie było łatwych dla organizatorów wydarzeń. Pandemia przeorganizowała dotychczas znany świat spotkań, nie bacząc, że dla wielu …