Z Agencją POWER już niebawem będzie można się spotkać podczas trzech wydarzeń: Europejskiego Kongresu Małych i Średnich Przedsiębiorstw w Katowicach, podczas World Travel Show w Warszawie i na Kongresie Szkoleniowym Event Management w Łodzi.
Europejski Kongres Małych i Średnich Przedsiębiorstw to wydarzenie, które z roku na rok cieszy się coraz większym zainteresowaniem przedsiębiorców i tych wszystkich, którym bliski jest rozwój. O zasięgu i prestiżu Kongresu najdobitniej mówią liczby: swoją wiedzę i kontakty biznesowe do tej pory budowało blisko 31.000 osób. Tylko w ubiegłym roku w 100 panelach i wydarzeniach towarzyszących udział wzięło 6000 uczestników z 39 państw z całego świata, którzy uczestniczyli również w Targach Biznes Expo, na których pokazało się 110 wystawców.
– Miło nam zaprosić Państwa na wydarzenia, które odbędą się tej jesieni z naszym udziałem! Podczas nich Olga Krzemińska-Zasadzka, managing director Agencji POWER, będzie dzielić się z Wami swoim doświadczeniem na rynku usług eventowych dla firm i instytucji. Już 18 października 2018 roku spotkamy się na VIII Europejskim Kongresie Małych i Średnich Przedsiębiorstw w Katowicach – mówi przedstawiciel Agencji POWER.
Hasłem przewodnim wszystkich Kongresów jest: Nauka — Biznes — Samorząd — RAZEM DLA GOSPODARKI. Współpraca pomiędzy tymi środowiskami umożliwia dialog służący szybszemu rozwojowi innowacyjnej i konkurencyjnej gospodarki.
Tegorocznej edycji towarzyszy hasło: „Technologie, Człowiek, Odpowiedzialność”. Wydarzenie skupi się na narzędziach wspierających rozwój firm, miast i regionów w obszarze ochrony środowiska, zdrowia, energetyki, transportu, marketingu i komunikacji cyfrowej. Nie zabraknie także tradycyjnych tematów, takich jak finansowanie MŚP, prawo i podatki oraz współpraca międzynarodowa.
Olga Krzemińska-Zasadzka podczas dyskusji nt. „Przepis na udany Event” poruszy następujące zagadnienia:
- Mierz siły na… zasoby, czyli finansowanie eventu,
- Rusz głową! Pomysł, idea i motyw przewodni,
- Lokalizacja i dostępna infrastruktura i atrakcje,
- Promocja, komunikacja, gwarantowana satysfakcja!
To wszystko 18 października o godzinie 13:30. Link do wydarzenia: TUTAJ.
Natomiast 20 października 2018 przedstawicieli Agencji POWER spotkacie podczas debaty w dzień branży MICE podczas „World Travel Show” pt. „Najskuteczniejsze metody i najczęściej popełniane błędy w prezentacji i sprzedaży oferty turystycznej organizatorom wydarzeń”, w którym biorą udział na zaproszenie Meetingplaner.pl.
Link do wydarzenia: TUTAJ.
Natomaist 23 listopada 2018 roku Agencję POWER spotkacie w EC1 Łódź na Kongresie Szkoleniowym Event Management, na którym opowiedzą:
Jak profesjonalnie zaplanować budżet eventu i uniknąć najczęściej popełnianych błędów? Podpowiedzą, jak zaplanować budżet wydarzenia od pomysłu przez negocjację ceny aż do finalnej realizacji działań. Pokażą, jak rozpisać każdą z pozycji kosztorysu i prawidłowo określić współzależności pomiędzy wydatkami, by samodzielnie zweryfikować poprawność działań i doprowadzić do ich realizacji.
– Tylko u nas nauczysz się, jak skonsolidować działania pochodzące z różnych budżetów cząstkowych. Wiedza z zakresu zarządzania zmianami w finansach pozwoli Ci na kontrolowanie i porównanie wszystkich wydatków związanych z eventem. Powiemy Ci, jak współpracować z podwykonawcami, naliczać prowizję, zawierać umowy z wzajemną korzyścią, by uniknąć branżowych błędów i stać się wzorcowym partnerem biznesowym.UWAGA! Osoby, które będą się zgłaszać i wpiszą w formularzu zgłoszeniowym hasło „Power” otrzymają 10% zniżki od aktualnej ceny – mówi Olga Krzemińska-Zasadzka.
Link do wydarzenia: TUTAJ.
You might also like
Więcej z działu Agencje
Hejo Studio dołączyło do Stowarzyszenia Branży Eventowej
Do grona członków Stowarzyszenia Branży Eventowej dołączyła firma Hejo Studio, która zasili grono dostawców. Piotr Mikołajczyk, założyciel Hejo Studio, to pomysłowy, …
SJS zaprasza na Puchar Zimy – II etap
Już 6 lutego (sobota) 2021 r. po raz kolejny SJS zaprasza na Tor Kielce, by wspólnie odmrażać motoryzacyjne emocje! Wszystkich …
25-lecie Michelin Polska w digitalowym wydaniu | Case study
Z okazji 25-lecia obecności przemysłowej w Polsce globalna marka Michelin zorganizowała w siedzibie firmy w Olsztynie uroczystą galę. Z powodu …