Czwarty rok z rzędu Foto Bar był z Telewizją Polsat podczas Sylwestrowej Mocy Przebojów.
– Tegoroczny Sylwester, jak poprzednie cztery, spędziliśmy na backstage największej produkcji telewizyjnej z Polsatem i drukowaliśmy słoneczko Polsatu na kawie – mówi Artur Drzazga z firmy Foto Bar.
Jak co roku, każda z gwiazd, goście specjalni, management czy też zespoły mogli korzystać ze specjalnie zbudowanego na tę okazję baru na terenie korony Stadionu Śląskiego, tuż za wejściem na scenę. – Towarzyszyliśmy Polsatowi od początku prób – dzień przed wydarzeniem aż po zakończenie transmisji następnego dnia. Kawa z wydrukowanym logo Polsatu, sponsorów, partnerów niezmiennie wywołuje pozytywne emocje co nas niezmiernie cieszy – dodaje Artur Drzazga.
Dodatkowo, podczas gali wieczornej dla organizatora Sylwestra – agencji Music Company firma zapewniła meble ledowe na DJ-kę oraz wyposażyła w pełni dwa stanowiska barowe. Partnerami akcji podczas imprezy była firma Piątnica, która przygotowała specjalne mleko dla baristów oraz producent herbat – Sir William’s.
Przy okazji kolejnego Sylwestra firma Foto Bar będzie obchodzić jubileusz współpracy z Polsatem.
You might also like
Więcej z działu Agencje
Hejo Studio dołączyło do Stowarzyszenia Branży Eventowej
Do grona członków Stowarzyszenia Branży Eventowej dołączyła firma Hejo Studio, która zasili grono dostawców. Piotr Mikołajczyk, założyciel Hejo Studio, to pomysłowy, …
SJS zaprasza na Puchar Zimy – II etap
Już 6 lutego (sobota) 2021 r. po raz kolejny SJS zaprasza na Tor Kielce, by wspólnie odmrażać motoryzacyjne emocje! Wszystkich …
25-lecie Michelin Polska w digitalowym wydaniu | Case study
Z okazji 25-lecia obecności przemysłowej w Polsce globalna marka Michelin zorganizowała w siedzibie firmy w Olsztynie uroczystą galę. Z powodu …