15 listopada w hotelu Sound Garden w Warszawie odbyła się pierwsza edycja konferencji Kod Innowacji, której organizację zleciła Agencji Stereomatic organizacja GS1. Wzięło w niej udział ponad 100 osób.
Wydarzenie uświetniły prelekcje uznanych ekspertów z dziedziny nowoczesnych technologii i sprzedaży, tj. Bartłomieja Goli i Pawła Tkaczyka.
W trakcie eventu zostały rozdane nagrody za najefektywniejsze wdrożenia standardów GS1. Otrzymały je m.in. takie firmy jak Carrefour, Makro Cash and Carry i Raben.
Wydarzenie, które poprowadził dziennikarz i konferansjer Paweł Gołębski, zakończyło się kolacją połączoną z koncertem jazzowym i networkingiem.
Agencja Stereomatic była odpowiedzialna za pełną organizację i produkcję wydarzenia. Na potrzeby konferencji została również stworzona dedykowana strona internetowa www.kodinnowacji.pl.
Przygotowania do eventu trwały 9 miesięcy.
You might also like
Więcej z działu Agencje
Hejo Studio dołączyło do Stowarzyszenia Branży Eventowej
Do grona członków Stowarzyszenia Branży Eventowej dołączyła firma Hejo Studio, która zasili grono dostawców. Piotr Mikołajczyk, założyciel Hejo Studio, to pomysłowy, …
SJS zaprasza na Puchar Zimy – II etap
Już 6 lutego (sobota) 2021 r. po raz kolejny SJS zaprasza na Tor Kielce, by wspólnie odmrażać motoryzacyjne emocje! Wszystkich …
25-lecie Michelin Polska w digitalowym wydaniu | Case study
Z okazji 25-lecia obecności przemysłowej w Polsce globalna marka Michelin zorganizowała w siedzibie firmy w Olsztynie uroczystą galę. Z powodu …