Po pozytywnym przejściu okresu próbnego do agencji El Padre dołączyła Agnieszka Płochocka-Tereszczuk obejmując stanowisko Event Managera.
Agnieszka jest odpowiedzialna za realizację eventów, działań promocyjnych, ambientowych oraz kontakt z klientami agencji.
Pierwsze doświadczenie zawodowe zdobywała w tygodniku Przegląd, gdzie odbywała praktyki. W latach 2013 – 2015 pracowała jako Account Executive w dziale eventowym Agencji Reklamowej Gonnabe realizując m.in. projekty dla Orange, Audi, Skody i Seata. W latach 2015 – 2017 poszerzała swoją wiedzę i umiejętności pracując jako Project Manager IT, Account Manager w agencji kreatywnej oraz specjalista ds. Public Relations komunikacji on-line. Ostatni rok to praca w Naczelnej Izbie Lekarskiej i realizacja projektów unijnych z zakresu szkoleń podnoszących kwalifikacje lekarzy, praca przy kampanii Choosing Wisely Poland oraz opracowywanie tekstów dla biura prasowego.
Absolwentka Uniwersytetu Warszawskiego, Wydziału Dziennikarstwa i Nauk Politycznych, kierunku dziennikarstwo.
Pasją Agnieszki są podróże – w szczególności do krajów śródziemnomorskich – a także motoryzacja. W wolnych chwilach jeździ na rowerze, piecze zdrowe potrawy, a także słucha włoskiego radia r101.
You might also like
Więcej z działu Agencje
OMI Media House zrealizowało event online dla marki Blum
Sukces, którego nikt by się nie spodziewał! Wydarzenie Blum w trasie zmieniło tryb i pojawiło się online. Za to legalne …
Świąteczne akcje promocyjne Gawra Warszawska dla sieci M1
Wyjątkowe czasy dla działalności galerii handlowych wymagają wyjątkowych działań. Agencja Gawra Warszawska na zlecenie sieci M1 zrealizowała dwie akcje promocyjne. Od …
Jak budować zaangażowanie uczestników wydarzeń online?
Kilka ostatnich miesięcy nie było łatwych dla organizatorów wydarzeń. Pandemia przeorganizowała dotychczas znany świat spotkań, nie bacząc, że dla wielu …