FACEBOOK VIDEO SUMMIT, czyli kolejna realizacja agencji endorfina events dla Facebooka, która odbyła się 13 września w Domu Towarowym Braci Jabłkowskich. Agencja odpowiadała za produkcję oraz przygotowanie scenografii stworzonej na potrzeby wydarzenia oraz pełną obsługę eventu.
To już kolejna realizacja Agencji endorfina events dla polskiego oddziału Facebooka. Mocnym punktem programu tego eventu skierowanego do pracowników domów mediowych oraz kluczowych Klientów firmy, była scenografia. Wykonana techniką graffiti moss ścianka oraz Gravity Room – box gravity do robienia zdjęć, tworzący iluzję łamania praw grawitacji – symbol przekraczania granic.
W trakcie spotkania swoje prezentacje zaprezentował m.in.: Country Director, CEE Facebooka, Robert Bednarski, który opowiedział o mocy video w czasach, w których mobile odgrywa coraz większą rolę.
Goście poznali także tajniki mierzenia zasięgu wideo oraz metody tworzenia efektywnego video. Spotkanie zakończył panel dyskusyjny dotyczący tego, czy oraz jak wideo na Facebooku wpływa na budowę marki.
JK
Więcej z działu Agencje
25-lecie Michelin Polska w digitalowym wydaniu | Case study
Z okazji 25-lecia obecności przemysłowej w Polsce globalna marka Michelin zorganizowała w siedzibie firmy w Olsztynie uroczystą galę. Z powodu …
Event online dla 70 tyś. pracowników Biedronki! | Realizacja agencji Event Partners
Na zlecenie Jeronimo Martins Polska, właściciela sklepów Biedronka, agencja Event Partners 10 stycznia 2021 r. zrealizowała firmową imprezę online, która …
OMI Media House zrealizowało event online dla marki Blum
Sukces, którego nikt by się nie spodziewał! Wydarzenie Blum w trasie zmieniło tryb i pojawiło się online. Za to legalne …