10 lat działalności na wymagającym rynku eventów robi wrażenie. Dlatego z okazji dekady istnienia wrocławska agencja PowerEvents przygotowała cykl wydarzeń dla uczczenia tego wyjątkowego jubileuszu.
Wiele miesięcy przygotowań, burz mózgów i dopinania budżetów. I wreszcie jest! Znana z organizacji dużych produkcji eventowych dla największych przedsiębiorstw w Polsce agencja PowerEvents dla uczczenia 10 lat wyjątkowych dokonań w swoim portfolio zaprojektowała specjalną akcję „10/10”. W skład tej oryginalnej inicjatywy wchodzi organizacja 10 niezapomnianych akcji. Każda z nich będzie wyróżniała się nie tylko pomysłowym motywem przewodnim, ale też skierowaniem jej pod kątem tematyki do różnych grup odbiorców. Jednak tym, co wyróżnia ideę na komercyjnym rynku eventowym, jest fakt, że to oddolna inicjatywa samej firmy przygotowana w ramach autopromocji marki. Przedsiębiorstwa z tej branży rzadko bowiem decydują się zorganizować imprezę własnym kosztem – bez wsparcia sponsorów czy innych podmiotów. Cykl nie jest więc w żaden sposób powiązany z podmiotami zewnętrznymi, takimi jak klienci prywatni czy instytucje kulturalne.
– Przyznaję, podeszliśmy do tematu ambicjonalnie, zarówno pod kątem finansowym, jak i organizacyjnym. Ale przyświecający nam w tym cel był tego wart. Poprzez akcję „10/10” chcemy pokazać, jak wiele energii i chęci doskonalenia siebie oraz naszej oferty daje nam praca w branży – mówi Paweł Haberka, General Manager w agencji PowerEvents.
– Naszym celem było pokazanie odbiorcom czegoś nowego, czego do tej pory nie mieli okazji zobaczyć ani doświadczyć. Ale nie tylko. Akcją „10/10” mamy w planach też zaistnieć w świadomości odbiorców i pozytywnie ich zaskoczyć. Ma ona udowodnić, że jesteśmy kreatywni, potrafimy przygotować coś „sami z siebie” dla innych, bezinteresownie. W ten sposób dzielimy się naszą pasją i pokazujemy wrażliwość na wiele, często problematycznych aspektów społecznych. To najlepszy sposób na umocnienie swojego pozytywnego wizerunku na rynku: przygotowanie kreatywnej i kompleksowej imprezy, która będzie na ustach wszystkich. I co najważniejsze: źródło ogromnej radości dla nas wszystkich – dodaje Paweł Haberka.
W harmonogramie jubileuszowych imprez znajdą się takie tematyczne działania, jak m.in.: pomoc w organizacji wyjazdu do USA wrocławskiego klubu cheerleaderek, organizowane w tym samym dniu w różnych miastach Polski koncerty z wideotransmisją na żywo czy tzw. instameety z konkretnym motywem przewodnim. Informacje o terminach i miejscach odbycia się imprez pojawią się już wkrótce na portalach społecznościowych agencji PowerEvents tj. Facebook i Instagram oraz w mediach.
JK
Więcej z działu Agencje
Event online dla 70 tyś. pracowników Biedronki! | Realizacja agencji Event Partners
Na zlecenie Jeronimo Martins Polska, właściciela sklepów Biedronka, agencja Event Partners 10 stycznia 2021 r. zrealizowała firmową imprezę online, która …
OMI Media House zrealizowało event online dla marki Blum
Sukces, którego nikt by się nie spodziewał! Wydarzenie Blum w trasie zmieniło tryb i pojawiło się online. Za to legalne …
Świąteczne akcje promocyjne Gawra Warszawska dla sieci M1
Wyjątkowe czasy dla działalności galerii handlowych wymagają wyjątkowych działań. Agencja Gawra Warszawska na zlecenie sieci M1 zrealizowała dwie akcje promocyjne. Od …