Event w stylu amerykańskim pod gołym niebem wydaje się być niemożliwy w polskiej strefie klimatycznej, ale kto nie ryzykuje, szampana nie pije – mówi przysłowie. Kolorowo i radośnie, a jednocześnie elegancko i wytwornie na miarę ekskluzywnego bankietu. Tak powstała kolejna realizacja Exclusive Event zainspirowana typowo amerykańskim “The Rooftop Party”.
Event „pod chmurką” odbył się w maju br. w samym sercu Katowic, „na dachu” Strefy Kultury podczas Europejskiego Kongresu Gospodarczego. Spotkanie zostało zorganizowane dla jednego z klientów agencji, który zaprosił swoich Gości na wieczorny bankiet do Moodro Restaurant. Aby nadać wyjątkowości temu spotkaniu, eventu został zaaranżowany w klimacie Rooftop Party. To kolejna metamorfoza przestrzeni w wykonaniu Exclusive Event. Przestrzeń Strefy Kultury jest niezwykła sama w sobie – to doskonałe połączenie tradycji, industrialnego charakteru i nowoczesności. Potrzeba było niezwykłej finezji, aby nie odbierając niczego obecnemu designowi tego miejsca, dzięki odpowiedniej aranżacji stworzyć niezwykły klimat dla eleganckiego bankietu firmowego.
Klimatyczne oświetlenie w postaci lampek, meble dostosowane do imprezy plenerowej, ogromne ekrany emitujące materiały klienta – to stworzyło niepowtarzalny klimat rodem z amerykańskich imprez na dachach wieżowców, znanych z hollywoodzkich filmowych produkcji. Na gości tego eventu czekał niezwykle wysmakowany catering będący połączeniem tradycyjnych smaków Śląska z odważnymi nowoczesnymi akcentami. Dopełnieniem doskonałego cateringu był cieszący się ogromną popularnością EKObar serwujący finezyjne lemoniady, smoothie, drinki z suszonymi owocami oraz własnoręcznie przygotowanymi likierami.
[galeria=”1″]
Jak każde tego typu nieszablonowe rozwiązanie, przygotowanie tego eventu oznaczało szereg wyzwań do pokonania. Jednym z nich – co wydaje się być oczywiste w naszej szerokości geograficznej – była nieprzewidywalna pogoda. Zadaszenie, kominki gazowe, koce – to wszystko było do dyspozycji Gości. Dodatkowym wyzwaniem był bardzo krótki czas przygotowania eventu i montaż, na który agencja miała dosłownie pół dnia, jak również wewnętrzne obostrzenia i regulamin Muzeum Śląskiego, jak każdej tego typu instytucji, gdzie niezbędne jest dostosowanie do wymagań logistycznych i ograniczone możliwości ingerencji w infrastrukturę obiektu oraz ekspozycję innych marek.
Oby więcej takich odważnych klientów i kreatywnych pomysłów agencji!
JK
Więcej z działu Agencje
Hejo Studio dołączyło do Stowarzyszenia Branży Eventowej
Do grona członków Stowarzyszenia Branży Eventowej dołączyła firma Hejo Studio, która zasili grono dostawców. Piotr Mikołajczyk, założyciel Hejo Studio, to pomysłowy, …
SJS zaprasza na Puchar Zimy – II etap
Już 6 lutego (sobota) 2021 r. po raz kolejny SJS zaprasza na Tor Kielce, by wspólnie odmrażać motoryzacyjne emocje! Wszystkich …
25-lecie Michelin Polska w digitalowym wydaniu | Case study
Z okazji 25-lecia obecności przemysłowej w Polsce globalna marka Michelin zorganizowała w siedzibie firmy w Olsztynie uroczystą galę. Z powodu …