Firma EXPROFESSO dołączyła do grona globalnych partnerów Catalyst Global, światowego lidera w projektowaniu i dostarczaniu innowacyjnych i luksusowych form teambuildingowych! Dzięki temu Polska dołączyła do sieci jako 42 państwo na świecie. Jednocześnie stali się wyłącznym przedstawicielem Catalyst Global w naszym kraju. Dzięki temu zyskali 170 nowych programów oraz niemal nieograniczone terytorialnie możliwości realizacyjne.
Po pierwsze jakość.
Catalyst to jedyna taka marka na świecie utworzona ponad 25 lat temu przez Guy’a Bakera i Martina Ruby’ego. Ich ideą było przeniesienie elementów zabawy w świat szkoleń i stworzenie z tego międzynarodowej, rozpoznawalnej jakości. Razem opracowali wiele gier, takich jak Big Picture czy Beatswork, rozegranych tysiące razy na wielu kontynentach zarówno dla dużych korporacji, jak i lokalnych, doceniających klasę, firm.
Na jakość składa się standaryzacja produktów i usług z tym związanych, własne projekty materiałów i akcesoriów, rozpoznawalna oprawa i identyfikacja wizualna projektów, szeroki wybór programów i ich unikalność, dopasowanie programów do celów biznesowych klienta, wreszcie najwyższy poziom organizacji, pasja ze strony organizatora oraz uśmiech towarzyszący na każdym kroku.
Po drugie doskonałość.
Programy CG odpowiadają stale zmieniającym się trendom na rynku i ściśle podążają za oczekiwaniami klienta. Ich wyróżnikiem są zawsze inteligentnie zaprojektowane gry i angażujące mechanizmy pracy zespołowej. Wybierając Catalyst Global klient zyskuje pewność, iż programy nie tylko bawią i pozwalają przeżyć miłe chwile, ale też wpływają na zachowania uczestników, modelują kompetencje, a dzięki temu wspierają cele biznesowe.
Po trzecie luksus.
Catalyst Poland to ekskluzywna marka – rozwiązania firmy zostały docenione przez największe i najbardziej rozpoznawalne korporacje. Wśród klientów korzystających z oferty CG znajdą Państwo takich gigantów jak: Google, Bayer, Nestle, Shell, Yahoo, Amazon, Coca Cola, Siemens, Allianz, BASF, Fujitsu, ING Bank, Rolls Royce czy Volvo. Realizacje odbywają się na całym świecie: w Japonii, USA, RPA, Malezji, Brazylii oraz oczywiście w Europie.
http://www.exprofesso.pl/
http://www.catalystteambuilding.pl/
PP
Więcej z działu Agencje
25-lecie Michelin Polska w digitalowym wydaniu | Case study
Z okazji 25-lecia obecności przemysłowej w Polsce globalna marka Michelin zorganizowała w siedzibie firmy w Olsztynie uroczystą galę. Z powodu …
Event online dla 70 tyś. pracowników Biedronki! | Realizacja agencji Event Partners
Na zlecenie Jeronimo Martins Polska, właściciela sklepów Biedronka, agencja Event Partners 10 stycznia 2021 r. zrealizowała firmową imprezę online, która …
OMI Media House zrealizowało event online dla marki Blum
Sukces, którego nikt by się nie spodziewał! Wydarzenie Blum w trasie zmieniło tryb i pojawiło się online. Za to legalne …