Crédit Agricole Bank Polska rozstrzygnął przetarg na kampanię dotyczącą kompleksowej organizacji eventów. Wybrano agencję KDK Sp. z o.o. należącą do grupy kapitałowej Goodfellas Group.
W ramach umowy agencja skoordynuje działania event managerów w prawie 30 miastach realizując 12 koncepcji eventowych. Będzie także odpowiadać za stworzenie koncepcji kreatywnej kampanii, w tym strony internetowej.
Kampania jest kontynuacją współpracy pomiędzy firmami. Do tej pory agencja zrealizowała 10 wydarzeń dla klientów Banku o podobnym charakterze.
JK
Więcej z działu Agencje
Hejo Studio dołączyło do Stowarzyszenia Branży Eventowej
Do grona członków Stowarzyszenia Branży Eventowej dołączyła firma Hejo Studio, która zasili grono dostawców. Piotr Mikołajczyk, założyciel Hejo Studio, to pomysłowy, …
SJS zaprasza na Puchar Zimy – II etap
Już 6 lutego (sobota) 2021 r. po raz kolejny SJS zaprasza na Tor Kielce, by wspólnie odmrażać motoryzacyjne emocje! Wszystkich …
25-lecie Michelin Polska w digitalowym wydaniu | Case study
Z okazji 25-lecia obecności przemysłowej w Polsce globalna marka Michelin zorganizowała w siedzibie firmy w Olsztynie uroczystą galę. Z powodu …