Agencja eventowa Idea Productions Poland odpowiadała za stworzenie multimedialnych materiałów edukacyjnych dla kontrahentów i pracowników jednego z największych krajowych dostawców rozwiązań IT. Zostaną one wykorzystane nie tylko w salonach sprzedażowych Klienta, lecz również i podczas szkoleń wewnętrznych dotyczących oferty B2C.
Dynamiczny rozwój nowych technologii wymusza na firmach IT ciągle doskonalenie technik sprzedażowych – umiejętność bowiem wyjaśniania zalet rozwiązań informatycznych, a także korzyści wynikających z ich implementacji to bez wątpienia istotne elementy składające się na finalne pozyskanie oraz utrzymanie stałych relacji z klientami.
Idea Productions Poland już od dawna wspiera jedną z największych krajowych firm IT w walce o kolejnych kontrahentów, odpowiadając między innymi za tworzenie materiałów edukacyjnych na potrzeby wewnętrznych szkoleń firmowych. Tym razem przygotowane materiały dotyczyły wybranej grupy produktów – aplikacji typu B2C, ułatwiających nawiązywanie relacji na linii przedsiębiorstwo-konsument. Agencja odpowiadała za koncept merytoryczny oraz wybór i realizację formy prezentowanych treści.
Co ważne, materiał w postaci multimedialnych nagrań został również wykorzystywany w salonach sprzedażowych Klienta. Do celów reklamowych użyte zostały szeroko dostępne kanały promocji Klienta, w tym jego konto w popularnym serwisie YouTube.pl.
You might also like
Więcej z działu Agencje
Hejo Studio dołączyło do Stowarzyszenia Branży Eventowej
Do grona członków Stowarzyszenia Branży Eventowej dołączyła firma Hejo Studio, która zasili grono dostawców. Piotr Mikołajczyk, założyciel Hejo Studio, to pomysłowy, …
SJS zaprasza na Puchar Zimy – II etap
Już 6 lutego (sobota) 2021 r. po raz kolejny SJS zaprasza na Tor Kielce, by wspólnie odmrażać motoryzacyjne emocje! Wszystkich …
25-lecie Michelin Polska w digitalowym wydaniu | Case study
Z okazji 25-lecia obecności przemysłowej w Polsce globalna marka Michelin zorganizowała w siedzibie firmy w Olsztynie uroczystą galę. Z powodu …