Znana z organizacji eventów dla największych przedsiębiorstw w Polsce firma PowerEvents w 2017 roku obchodziła jubileusz 10-ciu lat istnienia na rynku. Agencja postanowiła uczcić to wyjątkowe wydarzenie w niecodzienny sposób i zorganizowała specjalną akcję „10/10”, skierowana do mieszkańców Wrocławia.
Akcja „10/10”, czyli 10 eventów na 10 lat firmy polegała na zorganizowaniu przez cały ubiegły rok wydarzeń, w których wziąć udział mogli wszyscy. Głównym założeniem przedsięwzięcia było pokazanie, że event można rozumieć na wiele sposobów, ale wszystkie sprowadzają się do uśmiechu, wspólnego spędzania czasu, radości i energii. Przez 12 miesięcy, podczas cyklicznych imprez oraz akcji PowerEvents dawało radość dzieciom, seniorom czy studentom. Całe przedsięwzięcie zostało skrupulatnie zaplanowane, przygotowane, a następnie zrealizowane. Idea zasługuje na wyróżnienie nie tylko z powodu świetnej organizacji, ale także dlatego, że na komercyjnym rynku eventowym była to oddolna inicjatywa samej agencji w całości przeprowadzona na jej koszt.
10 lat, a to dopiero początek…
Akcja „10/10” rozpoczęła się od zasponsorowania wyjazdu wrocławskich Cheerleaderek do USA na zaproszenie Marcina Gortata! Wycieczka do kolebki sztuki cheerleaderingu na długo pozostanie w pamięci dziewczyn. Dalej było mocne wejście w… miasto. W ciekawych lokalizacjach Wrocławia spotkali się amatorzy fotografii, aby zrobić zdjęcia w niezwykłej Insta-Oprawie! Następnie miały miejsce kolejne akcje, spośród których na szczególną uwagę zasługuje adopcja kameleona – mieszkańca wrocławskiego ZOO, któremu nadano imię Leon, wsparcie akcji organizowanej w ramach projektu Noc Nadodrza – Magentowy Trzepak, w której wraz z mieszkańcami odczarował smutne podwórko czy świętowanie Dnia Przyjaciela w ZaZoo Beach Bar, gdzie stanął stary samochód pełniący rolę fotobudki, w której wszyscy mogli zrobić sobie pamiątkowe zdjęcie. Akcja nr 7 w ramach cyklu “10/10” odbyła się w … tramwaju! Szynowa dyskoteka w centrum Wrocławia na każdym z przystanków gromadziła mnóstwo ludzi. Specjalnie wynajęty pojazd z muzyką i bezpłatnymi drinkami kursował przez kilka godzin po mieście wywołując zaciekawienie wśród przechodniów i zachęcając młodych ludzi do dołączenia do zabawy. Wszyscy świetnie bawili się przy najlepszej muzyce, o którą zadbał DJ. Agencja PowerEvents nie zapomniała też o seniorach, organizując w Uniwersytecie Trzeciego Wieku dzień z Wirtualną rzeczywistością VR. Jedna z akcji poświecona została też sztuce organizacji eventów. W ciekawej, zabawnej formie zespół agencji odpowiadał na pytania fanów podczas jazdy samochodem po Wrocławiu. Zapytań było tak dużo, że całość musiała zostać podzielona na dwie części! Na zakończenie agencja przygotowała coś dla mieszkańców Wrocławia i coś dla swojego zespołu. W finale dla wrocławiaków miało miejsce odsłonięcie krasnala Powerka, który zamieszkał na wrocławskim Rynku i razem ze swoimi kuzynami tworzy jeden z najbardziej charakterystycznych elementów tego miasta. Powerek, który kreuje emocje to doskonały symbol uczuć, które towarzyszą eventom i odzwierciedlenie ducha całej agencji. Natomiast w ramach podsumowania oraz zamknięcia przedsięwzięcia zespół PowerEvents przeniósł się do nowego biura.
Rok 2017 był zdecydowanie jednym z najbardziej intensywnych i pracowitych w karierze wrocławskiej agencji. Akcja „10/10” zbiegła się z tradycyjnymi eventami, organizowanymi dla stałych klientów firmy. Jednocześnie do portfolio PowerEvents dołączyło aż 25 nowych marek, a agencja otworzyła kolejny oddział, aby być jeszcze bliżej swoich klientów.
MW
You might also like
Więcej z działu Agencje
Event online dla 70 tyś. pracowników Biedronki! | Realizacja agencji Event Partners
Na zlecenie Jeronimo Martins Polska, właściciela sklepów Biedronka, agencja Event Partners 10 stycznia 2021 r. zrealizowała firmową imprezę online, która …
OMI Media House zrealizowało event online dla marki Blum
Sukces, którego nikt by się nie spodziewał! Wydarzenie Blum w trasie zmieniło tryb i pojawiło się online. Za to legalne …
Świąteczne akcje promocyjne Gawra Warszawska dla sieci M1
Wyjątkowe czasy dla działalności galerii handlowych wymagają wyjątkowych działań. Agencja Gawra Warszawska na zlecenie sieci M1 zrealizowała dwie akcje promocyjne. Od …