Agencja MadeInWarsaw zrealizowała event dla marki Ducati podczas targów Moto Expo Polska 2016 w EXPO XXI Warszawa, które odbyły się w dniach 19-21 lutego br. w Warszawie.
W ramach projektu w specjalnie przygotowanej strefie odwiedzający mogli zapoznać się z nowościami produktowymi firmy Ducati. W ramach współpracy przygotowana została indywidualna ekspozycja, która wyposażona została w lady ekspozycyjne, ścianki produktowe oraz wydzielone miejsca do spotkań z klientami. Wyróżniającym się elementem ekspozycji były wielkoformatowe ścianki tworzące nogi i podpory stoiska oraz podesty pod motocykle wykonane z hipsu, pełniące rolę ekspozytorów.
[galeria=”1″]
W strefie znalazły się także ścianki totemowe wyposażone w multimedia i oświetlenie, gabloty i wydruki. Całość strefy wykonana została z materiałów mdf i hips. W stoisku Ducati prezentowanych było 9 motocykli, przy czym seria Xdiavel wydzielona została w specjalnej podstrefie.
Za kreację, produkcję i logistykę wydarzenia odpowiedzialna była agencja MadeInWarsaw. Event realizowany będzie także na targach Poznań Motor Show 2016.
JK
Więcej z działu Agencje
OMI Media House zrealizowało event online dla marki Blum
Sukces, którego nikt by się nie spodziewał! Wydarzenie Blum w trasie zmieniło tryb i pojawiło się online. Za to legalne …
Świąteczne akcje promocyjne Gawra Warszawska dla sieci M1
Wyjątkowe czasy dla działalności galerii handlowych wymagają wyjątkowych działań. Agencja Gawra Warszawska na zlecenie sieci M1 zrealizowała dwie akcje promocyjne. Od …
Jak budować zaangażowanie uczestników wydarzeń online?
Kilka ostatnich miesięcy nie było łatwych dla organizatorów wydarzeń. Pandemia przeorganizowała dotychczas znany świat spotkań, nie bacząc, że dla wielu …