Od września 2019 roku do zespołu agencji zindywidualizowanego event marketingu Ministry of Creativity dołączyła Małgorzata Olkowicz, doświadczona menadżerka branży eventowej z blisko 20 letnim stażem. Objęła nowo utworzone w strukturach agencji stanowisko Operations Director.
Małgorzata Olkowicz będzie odpowiadać między innymi za rozwój biznesu, poszerzanie portfolio klientów oraz promocję produktów własnych firmy.
Przez ostatnie 12 lat, pracowała w agencji Multi Event (Multi Communications), do niedawna jako Event Director. Ponadto współpracowała z agencjami ZOOM i 3,14.
Z sukcesem przygotowywała, koordynowała i nadzorowała projekty wydarzeń specjalnych dla klientów z wielu branż, miedzy innymi dla Mercedes-Benz Polska, Microsoft, mBank, Coty, Saint Gobain Glass, Volkswagen Financial Services, Cinema City, Huawei.
– To ogromna radość dla nas, że Małgorzata Olkowicz zaczyna współpracę z nami. Jej ogromne doświadczenie będzie bardzo pomocne w dalszym rozwoju agencji i kontaktach z klientami – powiedział Mariusz Nowak, CEO Ministry Of Creativity.
Agencja Ministry Of Creativity jest członkiem KAE w strukturach Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej SAR.
You might also like
Więcej z działu Agencje
25-lecie Michelin Polska w digitalowym wydaniu | Case study
Z okazji 25-lecia obecności przemysłowej w Polsce globalna marka Michelin zorganizowała w siedzibie firmy w Olsztynie uroczystą galę. Z powodu …
Event online dla 70 tyś. pracowników Biedronki! | Realizacja agencji Event Partners
Na zlecenie Jeronimo Martins Polska, właściciela sklepów Biedronka, agencja Event Partners 10 stycznia 2021 r. zrealizowała firmową imprezę online, która …
OMI Media House zrealizowało event online dla marki Blum
Sukces, którego nikt by się nie spodziewał! Wydarzenie Blum w trasie zmieniło tryb i pojawiło się online. Za to legalne …