Estancia Group na zlecenie P&G i Instytutu Blendamed i Oral-B zrealizowała event, który miał na celu prezentację nowej elektrycznej szczoteczki do zębów Oral-B GENIUS. To najnowocześniejsza technologia, w której dostępne jest połączenie szczotki z telefonem poprzez bluetooth.
Event odbył się w Arkadach Kubickiego Zamku Królewskiego. Na prezentację przyjechało ponad 250 osób z całej Polski, w tym profesorowie, doktorzy, specjaliści branży farmaceutycznej i stomatologicznej oraz przedstawiciele mediów, prasy i telewizji.Główną atrakcją eventu była prezentacja multimedialna z animacjami i filmami oraz live prezentacja działania szczoteczki. Po prezentacji każdy miał możliwość umycia zębów w specjalnie na tę okazję zbudowanych łazienkach zainstalowanych w Arkadach. Każdy z gości otrzymał w prezencie szczoteczkę i materiały merytoryczne. Po prezentacji goście zostali zaproszeni na Fresh Garden Party, gdzie na scenie wystąpiła młoda gwiazda Sara Jaroszyk z zespołem oraz Biba Paweł Bińkiewicz.
Smakowita kuchnia w stylu finger foods lunch i grill garden ze świeżymi owocami, sokami i warzywami cieszyła się dużym powodzeniem. Użyto również białych eko aranżacji meblowych Eko Design.
Po stronie Estancia Group było kompleksowe przygotowanie eventu. Kreacja event logo, materiałów merytorycznych, zaproszeń, wysyłka, prowadzenie listy gości, przygotowanie prezentacji multimedialnych, animacji, muzyki, show przygotowanie i logistyka eventu, materiały BTL oraz aranżacja przestrzeni Arkad i Ogrodów, menu, lunch i kolacja, obsługa barów, konfekcja gadżetów, obsługa recepcji, hostessy, światło efektowe i scenograficzne, dźwięk, mini golf, nagrody oraz dokumentacja foto i video.
PP
Więcej z działu Agencje
25-lecie Michelin Polska w digitalowym wydaniu | Case study
Z okazji 25-lecia obecności przemysłowej w Polsce globalna marka Michelin zorganizowała w siedzibie firmy w Olsztynie uroczystą galę. Z powodu …
Event online dla 70 tyś. pracowników Biedronki! | Realizacja agencji Event Partners
Na zlecenie Jeronimo Martins Polska, właściciela sklepów Biedronka, agencja Event Partners 10 stycznia 2021 r. zrealizowała firmową imprezę online, która …
OMI Media House zrealizowało event online dla marki Blum
Sukces, którego nikt by się nie spodziewał! Wydarzenie Blum w trasie zmieniło tryb i pojawiło się online. Za to legalne …