W maju zespół agencji eXPRESJA poszerzył się o dwoje doświadczonych producentów – szeregi działu produkcji eventowej zasilili Katarzyna Ułan i Krzysztof Smosarski.
Katarzyna Ułan przez ostatnie cztery lata jako Senior Account Manager pracowała w agencji Red8 Events obsługując Grupę PSA (Peugeot i Citroen), Nespresso, Unibail Rodamco, LG, Marquard Media, DeHeus, Ferrero Polska i innych klientów agencji. Wcześniej zajmowała się m.in. opracowywaniem strategii komunikacji i strategii marketingowych, a także organizacją corocznego międzynarodowego kongresu zarządzania projektami dla PMI Poland Chapter oraz realizacją projektów eventowych i PR-owych w agencji Neuron. W eXPRESJI objęła stanowisko Senior Event Managera.
Krzysztof Smosarski, aktualnie na stanowisku Event Managera, wcześniej zdobywał doświadczenie w agencjach Golden Point oraz House of Events, gdzie realizował kompleksowo projekty m.in. dla PGE Obrót, Intercars, Mercedes Benz Auto Idea, Ministerstwa Gospodarki czy Generalnej Dyrekcji Ochrony Środowiska.
eXPRESJA, która niedawno obchodziła 8. urodziny, systematycznie rozwija swój zespół oraz portfolio klientów.
You might also like
Więcej z działu Agencje
25-lecie Michelin Polska w digitalowym wydaniu | Case study
Z okazji 25-lecia obecności przemysłowej w Polsce globalna marka Michelin zorganizowała w siedzibie firmy w Olsztynie uroczystą galę. Z powodu …
Event online dla 70 tyś. pracowników Biedronki! | Realizacja agencji Event Partners
Na zlecenie Jeronimo Martins Polska, właściciela sklepów Biedronka, agencja Event Partners 10 stycznia 2021 r. zrealizowała firmową imprezę online, która …
OMI Media House zrealizowało event online dla marki Blum
Sukces, którego nikt by się nie spodziewał! Wydarzenie Blum w trasie zmieniło tryb i pojawiło się online. Za to legalne …