26 września w In1Place w Warszawie odbyła się prezentacja dwóch nowych modeli samochodów Mitsubishi – ASX oraz L200.
Mitsubishi po raz kolejny zdecydowało się na niestandardową formułę wydarzenia. Jako pierwsza marka motoryzacyjna w Polsce wykorzystała zjawisko ASMR do prezentacji świata dwóch nowych modeli w gamie produktowej.
Podczas oficjalnej części goście mogli usłyszeć w słuchawkach wyjątkowe, przyjemne dla ucha dźwięki samochodów Mitsubishi. Odgłosy miasta oraz odgłosy natury połączone z otwieraniem auta, stukaniem palcami o poszczególne elementy nowych modeli, dźwięki kierownicy, migaczy, zamykania schowka – materiał został nagrany jako ASMR, wywołujący szereg relaksujących reakcji i charakterystyczne mrowienie na karku.
Miejsce wydarzenia zostało podzielone na dwie części: świat miejski charakterystyczny dla modelu ASX i świat terenowy wpisujący się w model L200. Uczestnicy kierowani na wejściu do wybranej części nie wiedzieli, gdzie wchodzą i czego doświadczą. Konferencja była prowadzona równocześnie przez dwójkę ambasadorów marki – Annę Cieślak i Bartłomieja Topę, którzy wprowadzali w świat ASMR danego modelu. Ambasadorzy zaprezentowali również hasło wydarzenia „Dwa światy, jedna pasja”. Było ono momentem opadnięcia kurtyny rozdzielającej obie części, a uczestnikom ukazała się niewidziana przez nich dotychczas część sali i drugi samochód. Gości wydarzenia powitał prezes Mitsubishi Yasuyuki Oyama, a następnie zostały przedstawione merytoryczne aspekty dwóch, nowych modeli.
Dodatkowymi aktywnościami wydarzenia były specjalne zadania na torach szybkościowych i wysokościowych, które miały na celu pokazanie kluczowych cech nowych modeli. W części nieoficjalnej goście mogli posłuchać Katarzyny Malendy oraz wejść do specjalnej kabiny, w której sami mogli stworzyć własne ścieżki dźwiękowe w technice ASMR – pobawić się swoim głosem, stukaniem w mikrofon, drapaniem w specjalne gąbki na ścianie oraz innymi dźwiękami, które delikatne i subtelne relaksują ciało.
Na potrzeby wydarzenia został wyprodukowany film z udziałem ambasadorów marki – Anną Cieślak oraz Bartłomiejem Topą, którzy próbowali naśladować dźwięki samochodu! Uczestnicy dzięki temu też mogli zobaczyć, skąd pochodziły uprzednio usłyszane przez nich brzmienia aut. Film można obejrzeć na oficjalnym kanale Mitsubishi Polska na Youtube:
– ASMR Experience, stworzone we współpracy z ambasadorami marki, pokazało po raz kolejny nieszablonowe podejście Mitsubishi do swoich prezentacji aut. Bardzo ważne dla nas było zaskoczenie uczestników, pokazanie czegoś nowego oraz stworzenie atmosfery, która pozwoli na mentalne zagłębienie się w charakterystyczny świat tych dwóch różnych modeli właśnie poprzez dźwięki im towarzyszące. – mówi Paulina Machaj, project manager premiery Mitsubishi z agencji New Event Story.
You might also like
Więcej z działu Agencje
Hejo Studio dołączyło do Stowarzyszenia Branży Eventowej
Do grona członków Stowarzyszenia Branży Eventowej dołączyła firma Hejo Studio, która zasili grono dostawców. Piotr Mikołajczyk, założyciel Hejo Studio, to pomysłowy, …
SJS zaprasza na Puchar Zimy – II etap
Już 6 lutego (sobota) 2021 r. po raz kolejny SJS zaprasza na Tor Kielce, by wspólnie odmrażać motoryzacyjne emocje! Wszystkich …
25-lecie Michelin Polska w digitalowym wydaniu | Case study
Z okazji 25-lecia obecności przemysłowej w Polsce globalna marka Michelin zorganizowała w siedzibie firmy w Olsztynie uroczystą galę. Z powodu …