Sto osób wzięło udział w przedpremierowym pokazie KIA Sportage w Białce Tatrzańskiej i Nowym Targu zorganizowanym przez agencję POWER. Był to pierwszy wspólnie zrealizowany projekt eventowy dwóch bliźniaczych spotkań.
Uczestnicy zostali zakwaterowani w Hotelu Bania. Pierwszym punktem programu były jazdy testowe samochodami KIA. Uczestnicy mieli do dyspozycji 17 samochodów. Wśród nich znalazły się m. in nowa Kia Sportage, Kia Optima, oraz Kia Sorento. Bardzo dużym zainteresowaniem cieszyły się modele Ceed GT, oraz Kia Soul z napędem elektrycznym.
Jazdy zostały zorganizowane w formie gry miejskiej. Wszystkie zadania zlokalizowane były na terenie Nowego Targu. Uczestnicy musieli wykazać się sprytem, zaangażowaniem i umiejętnością zdrowej rywalizacji. Zadania związane były z motoryzacją, jednak nawiązywały także do kultury regionu.
Podsumowanie gry miejskiej odbyło się podczas wieczornej gali. Część oficjalna odbywała się na scenie, przed którą umieściliśmy nowy model Kia Sportage. Po zakończeniu ceremonii odbył się efektowny pokaz rzeźbienia w lodzie. Za pomocą piły mechanicznej, ognia i innych narzędzi, z pokracznej bryły lodu, udało się wydobyć lśniące logo KIA.
Kolejny dzień przeznaczyliśmy na relaks i świetną zabawę. Na potrzeby eventu został otwarty stok narciarski, który przez kilka poprzednich dni był sztucznie naśnieżany. Takie rozwiązanie wymusiła pogoda i brak śniegu w okolicy. Dzięki temu uczestnicy mogli poczuć się wyjątkowo i oficjalnie otworzyć sezon narciarski w Białce. W tym samym czasie druga grupa korzystała z term hotelowych, które oferują relaks na najwyższym poziomie. Goście spotkali się podczas lunchu w lokalnej karczmie, zlokalizowanej w bezpośrednim otoczeniu hotelu.
Przez cały dzień uczestnicy spotkania, mogli korzystać z samochodów KIA. Jazdy odbywały się przez cały dzień. Tym razem każdy pokonywał wybraną przez siebie trasę, bez konieczności wykonywania dodatkowych zadań.
Podsumowaniem wyjazdu był kulig z lokalną cytrynówką. Impreza pożegnalna odbyła się w tradycyjnej tatrzańskiej gospodzie. Przez cały wieczór uczestnikom towarzyszyła kapela góralska. Wyjątkowe miejsce zlokalizowane z dala od cywilizacji zdecydowanie przypadło grupie do gustu.
JK
Więcej z działu Agencje
OMI Media House zrealizowało event online dla marki Blum
Sukces, którego nikt by się nie spodziewał! Wydarzenie Blum w trasie zmieniło tryb i pojawiło się online. Za to legalne …
Świąteczne akcje promocyjne Gawra Warszawska dla sieci M1
Wyjątkowe czasy dla działalności galerii handlowych wymagają wyjątkowych działań. Agencja Gawra Warszawska na zlecenie sieci M1 zrealizowała dwie akcje promocyjne. Od …
Jak budować zaangażowanie uczestników wydarzeń online?
Kilka ostatnich miesięcy nie było łatwych dla organizatorów wydarzeń. Pandemia przeorganizowała dotychczas znany świat spotkań, nie bacząc, że dla wielu …