Agencja eventowa Dwór Polski – działająca od ponad 15 lat na rynku – mająca na swoim koncie ponad 4000 różnorodnych realizacji na terenie całego kraju, zakończyła proces rebrandingu.
Charakter nowej marki RELAGO, bardzo dobrze oddaje claim będący spójnym elementem komunikacji: EVENTY, KTÓRE ŁĄCZĄ. Podkreśla to, co najważniejsze w biznesie, czyli budowanie efektywnych i trwałych relacji poprzez niezapomniane emocje eventów, wiedzę i kompetencje zdobywane podczas szkoleń oraz wymianę doświadczeń na konferencjach.
Identyfikacja wizualna marki RELAGO została zaprojektowana z dużą lekkością i dynamiką, by oddawać świeżość, kreatywność i różnorodność pomysłów agencji.
Zmiana wizerunku nie oznacza całkowitej rewolucji. Pełen profesjonalizmu i zaangażowania zespół pozostaje ten sam, a agencja wciąż stawia na efektywność, precyzję działania oraz poczucie bezpieczeństwa swoich klientów.
Za proces rebrandingu od strony strategicznej i wizerunkowej odpowiada zespół Casus Design.
MW
Więcej z działu Agencje
25-lecie Michelin Polska w digitalowym wydaniu | Case study
Z okazji 25-lecia obecności przemysłowej w Polsce globalna marka Michelin zorganizowała w siedzibie firmy w Olsztynie uroczystą galę. Z powodu …
Event online dla 70 tyś. pracowników Biedronki! | Realizacja agencji Event Partners
Na zlecenie Jeronimo Martins Polska, właściciela sklepów Biedronka, agencja Event Partners 10 stycznia 2021 r. zrealizowała firmową imprezę online, która …
OMI Media House zrealizowało event online dla marki Blum
Sukces, którego nikt by się nie spodziewał! Wydarzenie Blum w trasie zmieniło tryb i pojawiło się online. Za to legalne …