Marka Mitsubishi otrzymała nagrodę specjalną w plebiscycie MotoAs organizowanym przez portal Interia. Zlot Mitsubishi został wyróżniony jako najlepsze wydarzenie motoryzacyjne! Za kompleksową realizację wydarzenia odpowiada agencja New Event Story.
W plebiscycie po raz kolejny rywalizowały wiodące na polskim rynku marki samochodowe. Wszystkie zgłoszenia zawarto w 10 kategoriach, a ostateczne ogłoszenie wyników i wręczenie nagród odbyło się 12 czerwca w Warszawie.
Zlot Mitsubishi to wyjątkowe wydarzenie, które skupia fanów wokół marki i integruje uczestników. W tym roku odbyła się już IV edycja Zlotu, która tym razem przeniosła Zlotowiczów w malownicze rejony Mazur. Co roku uczestnicy testują swoje umiejętności i możliwości swoich samochodów mając do wyboru jedną z trzech tras – turystyczną, terenową oraz turystyczno-terenową. Każda z nich oferuje zupełnie inne atrakcje i dostosowana jest do konkretnych modeli aut Mitsubishi. Wyboru rejonu Polski dokonujemy głównie na podstawie uwarunkowań terenu do stworzenia danych tras. Przykładamy dużą uwagę do wyszukania nietypowych i unikalnych lokalnych zakamarków, zamiast koncentrować się na typowych komercyjnych atrakcjach danego obszaru. – mówi Paulina Machaj, lider projektu.
Wydarzenie ma przede wszystkim na celu formę podziękowania klientom i fanom marki za ich wieloletnie wsparcie i to właśnie z myślą o nich jest tworzony cały projekt. Nie jest to typowe wydarzenie komercyjne. Zlot Mitsubishi łączy pokolenia i stworzony został z myślą o ludziach w każdym wieku. W wydarzeniu biorą udział najmłodsi ze swoimi rodzicami, pary, a także seniorzy – liczy się jakościowe spędzanie czasu z najbliższymi. Event sprzyja rodzinnym relacjom, także pod względem harmonogramu. Wydarzenie jest projektem wielowątkowym – składają się na nie 3 obszerne trasy z atrakcjami i zadaniami, piknik oraz część wieczorna, podczas której wszystkie trzy pierwsze miejsca na każdej z tras zostają nagrodzone.
Ambasadorami marki są Anna Cieślak i Bartłomiej Topa, którzy wraz z innymi Zlotowiczami brali udział w trasach. Gościem specjalnym wydarzenia był również Hiroshi Masuoka, dwukrotny zwycięzca rajdu Dakar, z którym osoby wygrane w dodatkowym konkursie mogły przejechać odcinek specjalny.
Tegorocznymi Partnerami Zlotu Mitsubishi byli Santander, Toyo Tires oraz Steeler.
Nagroda motoryzacyjne wydarzenie roku powędrowała ex aequo do marki Toyota.
You might also like
Więcej z działu Agencje
25-lecie Michelin Polska w digitalowym wydaniu | Case study
Z okazji 25-lecia obecności przemysłowej w Polsce globalna marka Michelin zorganizowała w siedzibie firmy w Olsztynie uroczystą galę. Z powodu …
Event online dla 70 tyś. pracowników Biedronki! | Realizacja agencji Event Partners
Na zlecenie Jeronimo Martins Polska, właściciela sklepów Biedronka, agencja Event Partners 10 stycznia 2021 r. zrealizowała firmową imprezę online, która …
OMI Media House zrealizowało event online dla marki Blum
Sukces, którego nikt by się nie spodziewał! Wydarzenie Blum w trasie zmieniło tryb i pojawiło się online. Za to legalne …