Sandra Gruszczyńska objęła stanowisko Account Directora w agencji eventowej EMLAB (Grupa S/F). Poprzednio była związana z międzynarodowym cyklem imprez The Color Run i agencją Polymus.
Sandra Gruszczyńska jest związana z branżą eventową od 10 lat. Od 2016 roku do października ubiegłego roku zajmowała stanowisko dyrektora biegu The Color Run, w ramach którego odpowiadała za rozwój marki na polskim rynku, koordynację działań strategicznych, pozyskiwanie sponsorów oraz kompleksową organizację biegów. Wcześniej zdobywała doświadczenie jako Account Manager w agencji Polymus współpracując z klientami z branży IT – m.in. Hewlett-Packard, Intel, Betacom i Media Saturn Holding.
Prywatnie od zawsze blisko związana ze sportem. Medalistka Mistrzostw Polski i Pucharu Świata w judo, ma za sobą maratony i kilkanaście wymagających biegów górskich. Miłośniczka wspinaczki i himalaizmu zimowego.
W agencji EMLAB (Grupa S/F) Gruszczyńska odpowiadać będzie za obsługę kluczowych klientów oraz za koordynację prac zespołów projektowych. Raportuje bezpośrednio do Doroty Wojtczak, Head of B2B.
– Sandra to doświadczona profesjonalistka z kompetencjami, które cenimy Jestem przekonany, że Sandra wniesie ogromną wartość w rozwój całego zespołu. W konsekwencji systematycznego rozwoju naszej agencji, szukamy do współpracy osób, które nie tylko pomogą nam w utrzymaniu wysokiego, wypracowanego przez lata standardu obsługi naszych klientów, ale również wniosą kolejne, uzupełniające kompetencje. Taką osobą z pewnością jest Sandra – przekonuje Wojciech Małysz, Managing Director agencji EMLAB (Grupa S/F).
You might also like
Więcej z działu Agencje
W jaki sposób wykorzystać optymalnie event marketing, by zwiększyć liczbę odwiedzających nas na targach klientów?
Kiedyś życie było prostsze. Kupowało się stoisko na targach i sprawa załatwiona. Wraz z rosnącą konkurencją, mnogością produktów i usług, information overload - …
Etyka w branży MICE
Pamiętam jak kilka lat temu na portalu Golden Line i grupie Event Manager Club, a następnie w Stowarzyszeniu Branży Eventowej rozpoczęliśmy rozmowy dotyczące …
Event z odrobiną kontrolowanego szaleństwa
O specyfice organizacji eventów sportowych, meandrach współpracy na linii agencja-klient, roli badań oczekiwań uczestników wydarzeń w obliczu coraz bardziej wymagającego rynku MICE …