Ogłoszony przetarg dotyczy świadczenia na rzecz Spółki Totalizator Sportowy Sp. z o.o. usług w zakresie organizacji, obsługi wydarzeń o charakterze wizerunkowo-sprzedażowym (eventów). W przetargu mogą brać udział konsorcja, wadium nie jest wymagane. Oferty można składać do 22 lutego, do godz. 12:00.
Zadaniem wybranej agencji będzie zaproponowanie koncepcji kreatywno-wykonawczej kompleksowego cyklu wydarzeń promocyjnych o charakterze wizerunkowo-sprzedażowym, obejmującym wszystkie ważne wydarzenia 2021 roku w tym m.in.: road show odbywający się w okresie od lipca do końca sierpnia 2021 roku, promocja Loteriady, kompleksowe opracowanie Wirtualnej Strefy Kibica, czyli platformy komunikacji online. Brief zakłada również zadania obejmujące przedstawienie koncepcji wielokanałowej promocji marki Lotto i hasła „Gramy dla sportu” w powiązaniu z działaniami eventowymi.
Drugą część przetargu stanowi wycena realizacji scenariusza Gali Jubileuszu 65-lecia Totalizatora Sportowego, zaplanowanej na 10 czerwca na Torze Wyścigów Konnych Służewiec. Do zadań agencji należeć będzie zapewnienie cateringu, oprawy artystycznej, oprawy technicznej, multimedialnej i scenograficznej itp.
Agencja musi wykazać organizację co najmniej dwóch eventów o budżecie 100 tys. złotych (każde wydarzenie) oraz co najmniej jednego wydarzenia, gdzie budżet eventu wynosił minimum 350 tys. zł brutto.
Szczegóły przetargu znajdziesz TUTAJ.
You might also like
Więcej z działu Praca
Lively poszukuje Project Managera | Oferta pracy
Lively to dynamiczny zespół, budujący wydarzenia online i projekty webowe. Pracujemy z ciekawymi klientami, dobieramy i testujemy nowe onlinowe narzędzia, tworzymy …
Agencja Plej rekrutuje na stanowisko CREATIVE.
Kina i teatry zamknięte, tymczasem Agencja Plej otwiera casting (czyli rekrutację) na stanowisko CREATIVE. Żeby odnaleźć się w tej roli, dobrze, …
Andrzej Kuczera dołączył do zespołu Star Event, zajmując stanowisko New Business Manager
Z branżą eventową związany od 5 lat. W latach 2015 - 2019 Dyrektor Generalny firmy OOH event! oraz Event Manager …