Jedno z najważniejszych wydarzeń kolarskich za nami. O jego obsługę kulinarną zadbał lider na rynku usług cateringowych w zakresie kulinariów eventowych, marka Deli Catering.
Za nami 76. edycja wyścigu kolarskiego Tour de Pologne. Tegoroczny wyścig, w związku z obchodami stulecia powstania Polskiego Komitetu Olimpijskiego, miał nawiązywać do olimpijskich sukcesów kolarzy, stąd hasło przewodnie tej edycji, czyli „Wyścig Pokoleń”.
Za pełną obsługę wydarzenia odpowiadał lider na rynku usług cateringowych w zakresie kulinariów eventowych – Deli Catering. Specjalnie na tę sportową okoliczność marka zaserwowała comber z królika sous-vide na konfiturze z karotki z imbirem i pistacjami, halibuta ceviche z pomarańczą, wakame, zieloną trybulą i kaparami oraz perlicę na salsie z mango i kompresowanego ananasa z dodatkiem pieprzu.
Na koniec warto podkreślić, że podczas tegorocznej edycji kolarze pokonali łącznie blisko 1081 kilometrów. W wyścigu wystartowało 153 kolarzy z 32 państw, w tym 15 Polaków.
You might also like
Więcej z działu Catering
Rodzinna historia zamknięta w smaku – Batida obchodzi 30-lecie
Batida, która obchodzi w styczniu swój jubileusz, nieprzerwanie od 30 lat serwuje swoim gościom jedne z najlepszych ciast w Warszawie. Batida …
Belvedere catering by design wznawia akcję „wsparcie dla służby zdrowia”
W związku z drugą falą COVID-19 oraz ze względu na ogromne potrzeby służby zdrowia, Belvedere Catering by Design postanowiło kontynuować …
Pierwsze wydarzenia hybrydowe i online Mazurkas Congress Management
Zespół Mazurkas Congress Management, w dniach 4-7 oraz 5-7 października br., zorganizował w Warszawie dwie konferencje hybrydowe. Firma poszerzyła swoją …