24 stycznia 2019 r. odbyła się ostatnia, w tym kształcie, edycja Galaktyki Eventu – autorskiej konferencji agencji „Dream Events”. Przez pięć edycji wydarzenie kierowane było do klientów, partnerów oraz firm zainteresowanych podjęciem współpracy w zakresie usług oferowanych przez organizatorów.
Podczas Galaktyki Eventu vol. 5 tematem przewodnim była integracja oraz personalizacja wydarzeń. Ideą konferencji było wyposażenie uczestników w narzędzia i kompetencje, które mogą wykorzystać w swoim życiu zawodowym, czy też prywatnym. Z tego też względu kluczem doboru ekspertów była realna wartość merytoryczna oraz gwarancja emocji.
Beata Adamczyk Nowak opowiedziała o metodach skutecznej integracji, a zespół Foliba Music przeprowadził warsztaty praktyczne integracji przez muzykę. Jak zauważył lider zespołu, Łukasz Dembiński, już po 15 sekundach wspólnego uderzania w djembe, na twarzach wszystkich ponad 100 uczestników pojawił się uśmiech.
Po przerwie stery przejęli Paweł Kluz oraz Paweł Orleański, którzy pokazali jak w praktyce można, za pomocą iluzji i humoru, spersonalizować wydarzenie. Cel tegorocznej konferencji został niewątpliwie osiągnięty.
Przyszłoroczna Galaktyka Eventu wypływa na szerokie wody. Cel jaki stawiają sobie organizatorzy na 2020 to: edukować, inspirować i integrować podczas ogólnopolskiej konferencji edukacyjnej dla szeroko pojętej branży MICE.
Ruszył już panel rejestracyjny na przyszłoroczną edycję TUTAJ. Organizatorzy chcą tworzyć wydarzenie w oparciu o realne potrzeby branży spotkań i przyszłych uczestników, dlatego zachęcają do zostawienia swojego głosu, a tym samym dołożenie swojej cegiełki do Galaktyki Eventu 2020.
You might also like
Więcej z działu Agencje
25-lecie Michelin Polska w digitalowym wydaniu | Case study
Z okazji 25-lecia obecności przemysłowej w Polsce globalna marka Michelin zorganizowała w siedzibie firmy w Olsztynie uroczystą galę. Z powodu …
Event online dla 70 tyś. pracowników Biedronki! | Realizacja agencji Event Partners
Na zlecenie Jeronimo Martins Polska, właściciela sklepów Biedronka, agencja Event Partners 10 stycznia 2021 r. zrealizowała firmową imprezę online, która …
OMI Media House zrealizowało event online dla marki Blum
Sukces, którego nikt by się nie spodziewał! Wydarzenie Blum w trasie zmieniło tryb i pojawiło się online. Za to legalne …