23 kwietnia, w Złotych Tarasach w Warszawie, odbyło się uroczyste otwarcie pierwszego flagowego sklepu H&M w Polsce połączone z koncertem Margaret. Wydarzenie poprzedzała tygodniowa akcja ambientowa. Agencja Plej wygrała projekt w przetargu, opracowała koncept wydarzenia, odpowiadała za kreację, produkcję i kompleksową realizację eventu.
Zadaniem agencji biorących udział w przetargu było przedstawienie koncepcji na event otwarcia pierwszego flagowego sklepu H&M w Polsce. Jednym z najważniejszych elementów oferty miał być pomysł na wzbudzenie jak największego zainteresowania otwarciem wśród stałych i nowych klientów. Wszyscy mieli poczuć się zaproszeni do udziału w tym wyjątkowym wydarzeniu.
[galeria=”1″]
Wygrała koncepcja kreatywna agencji Plej, w której wykorzystano efekt kalejdoskopu z bezpośrednim nawiązaniem do architektury dachu Złotych Tarasów. Stała się ona motywem przewodnim do wszystkich działań i aktywności związanych z wydarzeniem. Agencja Plej stworzyła interaktywny ambient w postaci kalejdoskopu wielkości człowieka, umieszczonego w mobilnym kontenerze. Na tydzień przed otwarciem pojawił się on w trzech warszawskich lokalizacjach: przy wejściu na stację Metro Politechnika, pomiędzy wejściami na Dworzec PKP Śródmieście oraz w sąsiedztwie Złotych Tarasów od strony ul. Emilii Plater. Odwiedzający kalejdoskop przechodnie mogli wejść do środka, zrobić sobie zdjęcia, a przede wszystkim nagrać własne gify, z których najlepsze posłużyły do oprawy koncertu finałowego.
23 kwietnia, podczas otwarcia flagowego sklepu H&M w Złotych Tarasach, występującej z tej okazji na scenie Margaret towarzyszyły stworzone z wykorzystaniem tych gifów wizualizacje.
[youtube=”zSR7ujYOutU”]
Agencja Plej zadbała o pełną oprawę otwarcia flagowego sklepu H&M w Złotych Tarasach oraz towarzyszące temu wydarzeniu atrakcje. Stworzyła również identyfikację wizualną flagowego sklepu, opartą na “kalejdoskopowym” sercu, której autorami są Aleksandra Janowska-Wojtulewicz – creative group head i Maciej Korzeb – graphic designer. Autorem koncepcji kreatywnej jest Paweł Matyja – senior creative, za produkcję i realizację wydarzenia odpowiadały: Gosia Trepka – event manager oraz Marta Porębska – event specialist w agencji Plej.
Za działania w social media, oparte na koncepcji kreatywnej stworzonej przez agencję Plej, odpowiedzialna była agencja VML Poland.
PP
Więcej z działu Wydarzenia
27. Akcja Sprzątanie świata-Polska 2020 r. | Wyniki Raportu
4 046,85 kg posegregowanych odpadów zebrał zespół Fundacji Nasza Ziemia podczas wszystkich akcji terenowych od majowego PreStartu do Finału 27. …
Odliczanie do międzynarodowej konferencji dla branży eventowej − Spark of Change 2021
Już za kilka dni (27 stycznia 2021 r.) rozpocznie się międzynarodowa konferencja online Spark of Change 2021 dla branży eventowej. …
Targi w Krakowie opublikowały kalendarz wydarzeń na 2021 rok
Targi w Krakowie podały daty imprez przemysłowych planowanych na drugą połowę 2021 roku. W kalendarzu znalazły się cenione od lat …