Kampania „Niezniszczalna tęcza” (The Unbreakable Rainbow) autorstwa 180heartbeats + Jung v Matt dla marki Ben & Jerry’s, Stowarzyszenia Miłość Nie Wyklucza oraz Fundacji Wolontariat Równości zdobywa kolejną nagrodę.
Jako jedyna kampania z Polski została nagrodzona srebrem w miedzynarodowym konkursie eventowym Bea World, który w ten weekend odbywał się w Portugalii (w kategorii Event For Non Profit/Social Organizzation).
Więcej informacji TUTAJ.
You might also like
Więcej z działu Wydarzenia
Targi w Krakowie opublikowały kalendarz wydarzeń na 2021 rok
Targi w Krakowie podały daty imprez przemysłowych planowanych na drugą połowę 2021 roku. W kalendarzu znalazły się cenione od lat …
MEETINGS MEAN BUSINESS zaprasza na GLOBAL MEETINGS INDUSTRY DAY 2021
Ambasadorzy Meetings Mean Business Coalition (MMBC) wydali następujące oświadczenie z okazji Światowego Dnia Przemysłu Spotkań (GMID), który ma się odbyć …
Targi IMEX we Frankfurcie przeniesione na 2020 rok
Organizatorzy targów IMEX we Frankfurcie podjęli decyzję o odwołaniu tegorocznego wydarzenia. Najbliższe targi zaplanowano na 2022 rok. IMEX we Frankfurcie to …